Αποφύγετε αυτές τις 4 τροφές στο γιορτινό τραπέζι, για να μην πάρετε βάρος στην κοιλιά

Αποφύγετε αυτές τις 4 τροφές στο γιορτινό τραπέζι, για να μην πάρετε βάρος στην κοιλιά

Οι τροφές - παγίδες στο γιορτινό τραπέζι είναι πολλές και γνωστές. Και αν πείτε ότι για μία φορά δεν πειράζει, σκεφθείτε ότι είναι πολλά τα γιορτινά τραπέζια όλες αυτές τις ημέρες, αν υπολογίσετε και τα λουκούλλεια περισσεύματα!

Με τόσους πολλούς ανθρώπους να δίνουν προτεραιότητα στον ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και να αγκαλιάζουν το εορταστικό πνεύμα, είναι σχεδόν αδύνατο να μην απολαύσεις τις ανέσεις της γιορτινής περιόδου.

Έτσι, θα επιδοθείτε σε πολλά φαγητά και ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, που μπορούν να εμποδίσουν την πρόοδο που έχετε κάνει με την υγεία και τη φυσική σας κατάσταση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποθαρρύνεστε από το να απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας τροφές και λιχουδιές στο γιορτινό τραπέζι, αλλά το να επιδίδεστε με μέτρο και να γνωρίζετε ποιες τροφές πρέπει να περιορίσετε ή να αποφύγετε, είναι κρίσιμο για να μην αρχίσετε δίαιτα.

Οι τροφές και οι λιχουδιές που πρέπει να αποφύγετε ή να περιορίσετε στα γιορτινά τραπέζια, είναι:
1. Αυγολέμονο
Αν και το αυγολέμονο είναι μια γευστική παράδοση που απολαμβάνουν πολλοί άνθρωποι κάθε χρόνο, προσφέρει υψηλή δόση θερμίδων που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση βάρους.

Ένα φλιτζάνι αυγολέμονο μπορεί να περιέχει – εκτός από τα αυγά και τα λεμόνια – αλεύρι, κρέμα γάλακτος, ζάχαρη. Το αυγολέμονο μπορεί να συμβάλει στο λίπος στην κοιλιά, επειδή τα συστατικά του είναι πλούσια σε ζάχαρη και πολύ λίγες φυτικές ίνες για την αντιμετώπιση της απορρόφησης σακχάρου.

2. Γιορτινά μπισκότα
Τα γιορτινά μπισκότα, αν και είναι διασκεδαστικά, μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στο λίπος στην κοιλιά. Η ραφιναρισμένη ζάχαρη στα μπισκότα μπορεί να δημιουργήσει περίσσεια ζάχαρης στο αίμα. Όταν υπάρχει υπερβολική ζάχαρη στο αίμα σας, το σώμα σας τη μεταφέρει στο συκώτι όπου μετατρέπεται και αποθηκεύεται ως λίπος.

3. Κέικ και πουτίγκα
Σε ποιον δεν αρέσει ένα γλυκό τις γιορτές; Αν και είναι δύσκολο να αντισταθείς στον πειρασμό, κάτι τέτοιο μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της αύξησης βάρους κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Τυπικά, τα συστατικά στα χριστουγεννιάτικα γλυκά είναι αλεύρι, ζάχαρη, ζάχαρη άχνη, βούτυρο, κονιάκ. Αυτά τα επιδόρπια σίγουρα είναι γεμάτα θερμίδες και πρέπει να τα απολαμβάνετε με μέτρο.

4. Γλυκοπατάτα
Πολλά από τα κυρίως πιάτα στο γιορτινό τραπέζι, περιέχουν συνοδευτικά, όπως γλυκοπατάτες που έχουν μαγειρευτεί με μπόλικο λάδι ή βούτυρο.

Για να αποφύγετε να προσθέσετε λίπος στην κοιλιά στη ζώνη σας, σκεφτείτε να έχετε μια μικρή μερίδα και προσθέσετε περισσότερα λαχανικά στο πιάτο σας για μια υγιή ισορροπία.



 XX
back to top

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ