Σαρωτικές αλλαγές στα νηπιαγωγεία, «περνούν» στην ψηφιακή εποχή

Σαρωτικές αλλαγές στα νηπιαγωγεία, «περνούν» στην ψηφιακή εποχή

Στην ψηφιακή πραγματικότητα εισέρχονται 200 νηπιαγωγεία της χώρας με στόχο τον εκσυγχρονισμό της προσχολικής εκπαίδευσης μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στο υποχρεωτικό πρόγραμμα τους.

Πρόκειται για την αναγκαία ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στην εκπαιδευτική διαδικασία των μικρών παιδιών, που μεγαλώνουν σε έναν ψηφιοποιημένο κόσμο και οι απαιτήσεις αντίληψης αλλά και γνώσης των νέων συνθηκών, που εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς γύρω τους, ξεκινούν πλέον από πολύ μικρές ηλικίες.

Στο πλαίσιο αυτό, μετά την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής αναλαμβάνει την υλοποίηση του προγράμματος της πιλοτικής εφαρμογής τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών σε 200 σχολικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης ώστε να αξιοποιηθεί και να εμπλουτιστεί ο υφιστάμενος τεχνολογικός εξοπλισμός, που διαθέτουν (tablet) με ελκυστικό εκπαιδευτικό λογισμικό.

Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας
«Αλλάζει τόσο το περιεχόμενο, όσο και ο τρόπος διδασκαλίας σε συνδυασμό με τη γενίκευση της ψηφιακής διάστασης», ανέφερε σχετικά με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, συμπληρώνοντας ότι «οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν σε ένα σχολείο σύγχρονο, διαδραστικό, που θα ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα».

Ειδικότερα, το πρόγραμμα για τη ψηφιακή μετάβαση των νηπιαγωγείων περιλαμβάνει:
1. Προμήθεια ταμπλετών σε σχολικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία)

2. Προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού σε μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία) της Επικράτειας,

3. Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών και παροχή ψηφιακού επιμορφωτικού υλικού για την πιλοτική εφαρμογή Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας

4. Υπηρεσία εξ αποστάσεως υποστήριξης εκπαιδευτικών κατά την πιλοτική εφαρμογή Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας

5. Εξωτερική Αξιολόγηση Πιλοτικής Εφαρμογής ΤΠΕ σε Νηπιαγωγεία της Επικράτειας.

Τα 200 Νηπιαγωγεία τα οποία θα ενταχθούν στο πρόγραμμα αναμένεται να ορισθούν από το υπουργείο Παιδείας.

Η αναγκαιότητα για αναβάθμιση και εμπλουτισμό της προσχολικής αγωγής σε τεχνολογικό και παιδαγωγικό επίπεδο θα συμβάλει στην επίτευξη υψηλών μαθησιακών αποτελεσμάτων και στην ουσιαστική συνδρομή της στην κοινωνική συνοχή ώστε να μπορούν οι μαθητές ήδη από μικρή ηλικία να ανταποκριθούν στις υπάρχουσες ή σε νέες προκλήσεις.



 xx
back to top

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ