Με τον ανώτερο τίτλο θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την πρόσφατη συνέντευξη του Δημάρχου κ. Ιορδάνη Εσκίογλου που δόθηκε σε τοπικό κανάλι και αυτό επειδή συζητήθηκε ο δρόμος “καρμανιόλα” Φάρσαλα – Λάρισα που για άλλη μία φορά αποδείχθηκε μοιραίος για οδηγό που μετέβαινε σε αυτόν.
Από την μία φαίνεται πως ο παρουσιαστής έμεινε στην εποχή που οι στροφές των Χαλκιάδων είχαν μισή λωρίδα δρόμου δηλαδή πριν την κατασκευή της διαπλάτυνσης, και από την άλλη υπήρξε λόγος για ζημιές του δρόμου που προκλήθηκαν από την Θεομηνία του «Ντάνιελ».
Επισημαίνεται ότι η Θεομηνία του «Ντάνιελ» δεν έχει καταστρέψει το δρόμο Φάρσαλα – Λάρισα, αλλά οι μεγάλες ζημιές που προκλήθηκαν από τον «Ιανό».
Δεύτερον, τα επικίνδυνα σημεία του δρόμου δεν είναι αυτά στις στροφές των Χαλκιάδων αλλά στην στενότητα του δρόμου, κυρίως μετά το Ζάππειο προς τις Νέες Καρυές. Εξού και τα περισσότερα δυστυχήματα.
Όσον αφορά τις συντηρήσεις του δρόμου τις τελευταίες δεκαετίες, παρατηρείται ότι οι περισσότερες έχουν γίνει με την μέγιστη προχειρότητα.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι όσοι κάνουν χρήση του δρόμου καθημερινά, γνωρίζουν ποια είναι τα επικίνδυνα σημεία και γνωρίζουν επίσης ότι για να εξαλειφθούν τα ατυχήματα στο δρόμο “καρμανιόλα” θα πρέπει οπωσδήποτε να δεχθεί διαπλάτυνση σε όλο το μήκος του.
Δυστυχώς όμως, η τελευταία μελέτη που έχει εγκριθεί δεν βλέπει κάτι τέτοιο.
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία κατασκευή τμήματος του δρόμου στις στροφές των Χαλκιάδων, διήρκησε 2,5 χρόνια για να ολοκληρωθεί και παρ’ όλα αυτά υπήρξαν δύο σημεία που έπρεπε να είχαν ενισχυθεί με τοιχίο.
Πρόκειται για τα δύο περιβόητα σημεία που κάθε χρόνο παρουσιάζουν καθίζηση.
Πρόκειται για δυόμιση περίπου χρόνια όπου η μετακίνηση προς και από τα Φάρσαλα γινόταν μέσω Αγίων Αναργύρων.
Στη συνέχεια της συνέντευξης ακούσαμε και για την γέφυρα της Αμπελειάς που ως γνωστό πρόκειται για μία πρόχειρη λύση. Αυτό που δυστυχώς δεν ακούσαμε ήταν η οριστική κατασκευή μιας νέας γέφυρας.
Και αν οι συμμετέχοντες της συνέντευξης θεωρούν ότι η συγκεκριμένη γέφυρα εξυπηρετεί μόνο την επαρχία Φαρσάλων τότε κάνουν τραγικό λάθος.
Ας είναι γνωστό ότι η γέφυρα εξυπηρετεί τρεις από τους τέσσερις Νομούς της Περιφέρειας, εξυπηρετεί στην μετακίνηση των εμπορευμάτων και συμβάλλει στο τουρισμό (Μετέωρα, Πήλιο).
Και για τους λόγους αυτούς, η Εθνική αυτή οδός, Βόλου – Καλαμπάκας, θα έπρεπε να είχε κατασκευαστεί ως αυτοκινητόδρομος «στολίδι».
Τέλος, το να παρομοιάζετε ή να συγκρίνεται η πόλη μας με την πόλη των Σοφάδων δείχνει απλά και μόνο πόσο έχει «πέσει» η αξιολόγηση της πόλης μας στα μάτια των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
xx