Σεμινάριο για τους αιρετούς της νέας Περιφερειακής Αρχής
Στα ζητήματα της δημόσιας διοίκησης «εκπαιδεύτηκαν» οι αιρετοί της νέας περιφερειακής αρχής, στη διάρκεια τριήμερου σεμιναρίου που διοργάνωσε η ομάδα εργασίας του νέου περιφερειάρχη Δ. –Περισσότερα…
