Στο “κόκκινο” οι αγρότες της Θεσσαλίας λόγω Monitoring και καθυστερήσεων στις πληρωμές
ΕΠΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ΘΕΜΑ: Σοβαρά προβλήματα από το σύστημα παρακολούθησης εκτάσεων «Μonitoring» – Αδικίες, καθυστερήσεις και περικοπές στις ενισχύσεις των παραγωγών
