Ε. Λιακούλη για εργατική Πρωτομαγιά 2025: «To ΠΑΣΟΚ : από τους εργαζόμενους, με τους εργαζόμενους, για τους εργαζόμενους…»
Με μήνυμά της για την Εργατική Πρωτομαγιά, η Τομεάρχης Δικαιοσύνης, Θεσμών & Διαφάνειας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και βουλευτής Λάρισας, Ευαγγελία Λιακούλη, επισημαίνει τα εξής:
